torstai 31. maaliskuuta 2011

Torstain tunnelmaa

Tänään päivä meni vanhempien luona. Aamulla koirat hihnoihin ja menoksi. Iida parka ei yhtään olisi halunnut kulkea kurassa ja loskassa. Eikä kyllä nuo muutkaan ihan ilosta hyppineet. Yritin kovasti etsiä kaavojani äidin ompelu huoneesta mutta eipä niitä löytynyt. Mihinhän ne on kadonnut. Kävi jo mielessäni että olenko sittenkin jossain vaiheessa tuonut ne kotiini. Täytyy joku päivä ottaa hommakseen käydä läpi kaikki neulonta kirjat sunmuut. Ehkäpä kadonneet ohjeet löytyvätkin omista nurkista.

Olen yrittänyt katsella uutta lipastoa makuuhuoneeseen. Tuo vanha ei oikein väriensä puolesta sovi sinne enää. Tässä muutama mitä olen katsellut. Molemmat ovat ikeasta. Mutta ajattelin kyllä että olisi kiva löytää vaikka kirpputorilta joku ihanan vanha lipasto. Vielä en ole törmännyt sellaiseen joka säväyttäisi.




Olen myös miettinut olohuoneeseeni uutta sohvaa ja tätä olen kassa katsellut ikeasta. Hyvää tässä on että saisin noihin alalaatikoihin hyvin mahtumaan kaikki petivaatteet ja paljon muutakin. Myös jos ystäviäni tulee pitemmäksi aikaa kylään on mukava varasänky jossa he voivat nukkua. Huonoa taas on se ettei tuossa välttämättä ole kovin hyvä istua. Tätäkin minun täytyy vielä tuumiskella. Mutta on tuo kyllä aikas ihanan näköinen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti